2021_klachtenreglement_jeugdwet_kpz.pdf | |
File Size: | 323 kb |
File Type: |
Ontevreden? Laat het weten...
Heeft u klachten over uw behandeling of de manier waarop u te woord bent gestaan, dan hoop ik dat met u samen te kunnen bespreken en naar tevredenheid te kunnen oplossen. Hiervoor zal ik mijn uiterste best doen. U kunt mij bellen of appen (06-10711977), of mailen ([email protected]), dan bespreken we de situatie.
Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kunt u terecht bij het klachtenportaal zorg. Klachtenportaal zorg is een externe organisatie waar mijn praktijk aangesloten is, om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. U kunt via deze organisatie advies krijgen over uw situatie, of daadwerkelijk een klacht indienen. Aan het indienen van de klacht zijn voor u als client zijn geen kosten verbonden. Een klachtenfunctionaris onderzoekt vervolgens de klacht en de gewenste oplossing. De klachtfunctionaris overlegt met mij als zorgaanbieder, in die gevallen waar wij er met elkaar niet uit kunnen komen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
Via www.klachtenportaalzorg.nl kunt u via de button "klacht indienen" uw klacht kenbaar maken bij deze organisatie. U kunt ook een email sturen naar: info@ klachtenportaalzorg.nl. De organisatie is telefonisch bereikbaar tussen 9-12 uur op nummer 0228-322205. Het postadres is: Klachtenportaal Zorg, Westerstraat 117, 1601AD Enkhuizen.
De eerste stap bij ontevredenheid is het bespreekbaar maken met Riemke Groeneveld, dit kan telefonisch 06-10711977, of per mail: [email protected].
Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kunt u terecht bij het klachtenportaal zorg. Klachtenportaal zorg is een externe organisatie waar mijn praktijk aangesloten is, om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. U kunt via deze organisatie advies krijgen over uw situatie, of daadwerkelijk een klacht indienen. Aan het indienen van de klacht zijn voor u als client zijn geen kosten verbonden. Een klachtenfunctionaris onderzoekt vervolgens de klacht en de gewenste oplossing. De klachtfunctionaris overlegt met mij als zorgaanbieder, in die gevallen waar wij er met elkaar niet uit kunnen komen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
Via www.klachtenportaalzorg.nl kunt u via de button "klacht indienen" uw klacht kenbaar maken bij deze organisatie. U kunt ook een email sturen naar: info@ klachtenportaalzorg.nl. De organisatie is telefonisch bereikbaar tussen 9-12 uur op nummer 0228-322205. Het postadres is: Klachtenportaal Zorg, Westerstraat 117, 1601AD Enkhuizen.
De eerste stap bij ontevredenheid is het bespreekbaar maken met Riemke Groeneveld, dit kan telefonisch 06-10711977, of per mail: [email protected].